10 Ocak 2015 Cumartesi

BLOG'UMUN İLGİ ÇEKMESİNİ, DAHA ÇOK HİT ALMASINI İSTİYORUM. NE YAPMALIYIM?


Belki bilenleriniz vardır.

İnsanların dikkatini çekmek için önemli şeylerden biri ilgi çekici olmaktır. Nasıl mı? Mesela "Amerika'daki 10 Şehir" yerine "Dünya'nın En Güzel 10 Şehri" başlığı sitenize daha çok hit sağlayacaktır.

İkinci olarak da tasarım. Bir kodlamacı olarak bana göre blogda en önem verilmesi gerekilen şey tasarımdır. Tasarım ziyaretçinin gözünü yormamalı ve görünce ilgisini çekmelidir. Ne kadar profesyonel tema kullanırsanız o kadar iyidir. Bakın benim temama, hem sade, hem göz yormuyor, hem de bir Blogger sitesi için oldukça iyi bir görünümü var.

Diğer bir özellik ise Adsense konumuzda da bahsettiğimiz gibi, yazılarınız özgün olmalıdır. Bir kişiden veya bir web sitesinden alıntı yaptıysanız bile bunu belirtmelisiniz. Kendi yorumunuzu katmaya özen gösterin.

"Zaten benim siteme kimse girmez!" diye düşünmeyin. Yararlı bilgiler paylaşın, özgün olun, site tanıtım adreslerinize reklam verin ve Adsense'ye kaydınızı yapın. "Adsense nedir?" diyorsanız şu konumuza bakınız. Adsense'ye kaydınızı yaptıktan sonra para kazanmaya başlayın.

Blogunuzu sevin! Nasıl mı? Bir yazı türü belirleyin. Her gün, her hafta, her ay veya günde 2-3 kez. Yani demek istediğim blogunuzla aranızdaki bağınızı koparmayın. Bilginizi paylaşmaktan korkmayın!

Ve daha fazlası. Sakın ha "Kimse siteme girmez" vb. düşüncelere kapılmayın. Belki sizde bir gün blogunuzdan para kazanabilirsiniz! 

Yazar Hakkında:

Merhaba,

Ben Engin Deniz, 13 yaşındayım. Öğrenciyim. Aynı zamanda internet işim Web Tasarımı & Pazarlamacılığı - Blog Yazarlığı. Zonguldak/Ereğli'de doğdum ve orada yaşıyorum. Blog yazarlığı veya web site tasarımcılığı için yaşım küçük düşünülebilir. Ancak 5 senedir bu işlerle uğraşıyorum. İletişim: byengin_67@hotmail.com








0 yorum:

Yorum Gönder

Etiketler